نمایش گرافیکی و آنی نقاط محبوب هر شهر با یک شبکه اجتماعی


مرکز تخصصی آموزش تبلیغات کشور

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از زددی نت، فوراسکوئر به اشتراک گذاری اطلاعات در مورد کسب و کارها و جذابیت‌های هر شهر را ممکن می‌کند و کاربران می‌توانند از آن برای برنامه ریزی برای امور کاری و تفریحات شخصی استفاده کنند.

قابلیت جدید هایپرترندینگ نام دارد و در قالب آن می‌توان به طور آنی و لحظه به لحظه از موقعیت هر کاربر مطلع شد. بزرگی یا کوچکی نقاط حضور افراد نشان دهنده میزان محبوبیت نقاط مختلف بوده و ردگیری میزان این محبوبیت به طور آنی و با توجه به رفت و آمدهای صورت گرفته امکان پذیر است.

برای متمایز کردن نقاط مختلف از یکدیگر نیز از رنگ‌های مختلفی استفاده می‌شود و به عنوان مثال رنگ یک رستوران با رنگ یک هتل و غیره متفاوت است.

از طریق ویژگی هایپرترندینگ می‌توان ۱۰۰ نقطه برتر و محبوب در جهان را نیز مشاهده کرد. این نقاط بر مبنای میزان مراجعه کاربران فوراسکوئر شناسایی می‌شوند. با به روزشدن اطلاعات در دسترس، این اطلاعات هر چند دقیقه یک بار به روز می‌شوند.

این خدمات ابتدا تنها در بخش‌هایی از آمریکا ارائه می‌شوند و به تدریج در دیگر نقاط دنیا هم در دسترس خواهند بود. فوراسکوئر که فعالیت خود را از ماه مارس سال ۲۰۰۹ آغاز کرده، بیش از ۵۰ میلیون کاربر و ۳۰۰ کارمند دارد و مقر آن در شهر نیویورک قرار دارد.


کلیه مطالب این وب وب سایت از سراسر سایت های مجاز اینترنتی از نظر قوانین کشور جمهوری اسلامی ایران تهیه شده است. در صورت مشاهده مطالب خلاف قوانین لطفا به مدیریت اطلاع دهید تا حذف گردد.

Related Posts

دومین دوره طرح جامع «از مهارت تا اشتغال» برگزار می شود
پرونده «حاکمیت سایبری در خارج از کشور» خبرگزاری مهر ۱۰۰تایی شد
مدل‌های ارزیابی کمی و کیفی محتوای الکترونیکی بومی تدوین شد
کمبود تراشه ۲۰۲۳ میلادی برطرف می شود