نگاهی تصویری به فرهنگ، ادبیات و سلیقه بصری افغانستان از منظر تبلیغات / قسمت دوم


مرکز تخصصی آموزش تبلیغات کشور

رسانه تبلیغات - مجری تبلیغات۰


بدون دیدگاه

نگاهی تصویری به فرهنگ، ادبیات و سلیقه بصری افغانستان از منظر تبلیغات / قسمت دوم

دنیای تبلیغات- امیرحسین نوریان– هفته گذشته بخش اول تصاویر مربوط به فرهنگ و سلیقه بصری مردم کابل منتشر شد که با استقبال قابل توجه مخاطبان عزیز مواجه شد. (برای خواند توضیحات و دیدن تصاویر قسمت اول اینجا را کلیک کنید).

حالا بخش دوم و پایانی تصاویر را ببینید:

12

تابلویی در هتل کانتیننتال / بخش سونا و ماساژ بدلیل اینکه سال قبل در آن عملیات انتحاری صورت گرفته بود تعطیل بود

13

بیلبوردهایی که فضای جنگ و التهاب را دامن می زنند

15

وردی یکی از هایپر مارکت های کابل

16

آگهی اتصالات

17

آگهی های مالی

18

آگهی های هزینه تماس با ایران

19

نمایی از بازار اصلی

20

صبح های زیبای کابل

21

نمایی از میدان اصلی شهر

30

تصاویری از سر در فروشگاهها

31

کارت عروسی و متن دعوت آن

33

پوستر تبلیغاتی بستنی پیمان

34

یکی از پاساژهای متفاوت کابل

35

 ورودی یک پاساژ

نویسنده : امیرحسین نوریان

موسس و سردبیر دنیای تبلیغات
منتقد و تحلیلگر تبلیغات /
مشاور تبلیغات و برندسازی


Print Friendly and PDF

برای دریافت آخرین مطالب، اخبار و تحلیل های دنیای تبلیغات پست الکترونیک خود را در کادر روبرو وارد نمایید و ایمیل ارسالی را تائید نمایید تا هیچ مطلبی را از دست ندهید!



کلیه مطالب این وب وب سایت از سراسر سایت های مجاز اینترنتی از نظر قوانین کشور جمهوری اسلامی ایران تهیه شده است. در صورت مشاهده مطالب خلاف قوانین لطفا به مدیریت اطلاع دهید تا حذف گردد.

دیدگاهتان را بنویسید