هزینه لابی گری گوگل در ۲۰۲۱ میلادی ۲۷ درصد افزایش یافت


مرکز تخصصی آموزش تبلیغات کشور

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، بر اساس پایگاه داده افشاگری لابی سنای آمریکا، گوگل گزارش داده هزینه‌های لابی‌گری این شرکت در ایالات متحده در سال ۲۰۲۱ نسبت به سال ۲۰۲۰ میلادی ۲۷ درصد بیشتر افزایش یافته ۹.۶ میلیون دلار در این زمینه هزینه کرده است.

هرچند رقم اعلام شده بسیار کمتر از ۲۰ میلیون دلاری است که گوگل در ۲۰۱۸ صرف لابی گری کرد. با این وجود هزینه لابی گربی ۲۰۲۱ شرکت از ۷.۵۳ میلیون دلاری صرف شده در ۲۰۲۰ میلادی بیشتر است. طبق اطلاعات موجود گوگل در سه ماهه چهارم ۲۰۲۱ میلادی ۲.۲ میلیون دلار صرف لابی گری کرده است.

هزینه های لابی گری گوگل در ۲۰۲۰ میلادی کاهش یافت زیرا این شرکت تیم های ارتباط با دولت خود را تغییر داد.

بزرگترین شرکت های فناوری از جمله آمازون، فیس بوک و اپل اخیراً به اتهام سواستفاده از قدرت خود بر بازار به شدت تحت فشار کنگره هستند.

در همین راستا فهرستی بلند بالا از لوایح با هدف کنترل قدرت آنها اعلام شده است. اما هیچکدام به قانون تبدیل نشده اند. یکی از این لوایح که طبق آن پلتفرم ها نمی توانند کسب و کارهای خود را بر دیگری ترجیح دهند، روز پنج شنبه توسط کمیته قضایی مجلس سنا تصویب شد.


کلیه مطالب این وب وب سایت از سراسر سایت های مجاز اینترنتی از نظر قوانین کشور جمهوری اسلامی ایران تهیه شده است. در صورت مشاهده مطالب خلاف قوانین لطفا به مدیریت اطلاع دهید تا حذف گردد.

Related Posts

کنفرانس ظرفیت امنیت شبکه ملی اطلاعات برگزار می شود
استفاده از اینترنت استارلینک برای خودروها، هواپیماها و کشتی ها
استخدام در فیس بوک تحت تأثیر رکود اقتصادی
آشنایی باجدیدترین راهکارهای سازمانی ایرانسل در نمایشگاه شهرهوشمند