هزینه ۲۰۰ میلیاردتومانی تبلیغات تلویزیونی اپراتورها


مرکز تخصصی آموزش تبلیغات کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پاسخ به یک کاربر توئیتر گفت: صرفا هزینه تبلیغات تلویزیونی امسال اپراتورها ۲۰۰ میلیارد تومان گزارش شده است.

وی افزود: بماند که صرفه جویی از محل به اشتراک گذاری منابع اپراتورها با یکدیگر نیز قابل توجه است.

این کاربر توئیتر عنوان کرده بود مگر هزینه های تبلیغاتی اپراتورها در تلویزیون چقدر است که جلوگیری از آن باعث کنترل هزینه ها می شود؟


کلیه مطالب این وب وب سایت از سراسر سایت های مجاز اینترنتی از نظر قوانین کشور جمهوری اسلامی ایران تهیه شده است. در صورت مشاهده مطالب خلاف قوانین لطفا به مدیریت اطلاع دهید تا حذف گردد.

Related Posts

تجربیات فناورانه تهران و بارسلون در مواجهه با کرونا بررسی شد
صندوق پژوهش و فناوری فضایی تاسیس می شود
۲ طرح اختراعی فضایی گواهی اعتبارسنجی علمی دریافت کردند
چند دادستان آمریکایی خواهان تجزیه بخش تبلیغاتی گوگل شدند