هیات بازبینی فیس بوک درخواست های حذف محتوا را بررسی می کند


مرکز تخصصی آموزش تبلیغات کشور

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آسوشیتدپرس، هیأت نظارت فیس بوک روز گذشته اعلام کرد کاربران می‌توانند درباره پست‌ها، تصاویر و ویدئوهایی که تصور می‌کنند نباید در این پلتفرم باقی بمانند، درخواست ارائه کنند.

این هیأت اعلام کرد درخواست حذف از تمام کاربرانی را قبول می‌کند که نسبت به محتوای پست شده توسط دیگران معترض هستند و از فرایندهای تجدیدنظر فیس بوک خسته شده‌اند.

تاکنون کاربران این شبکه اجتماعی فقط درصورتی قادر به درخواست تجدیدنظر از هیأت نظارت بودند که محتوای آنها توسط فیس بوک حذف شده بود.

توماس هیوز مدیر هیأت نظارت فیس بوک در بیانیه‌ای اعلام کرد: اینکه کاربران بتوانند برای حذف محتوا از فیس بوک درخواست ثبت کنند، نشان دهنده گسترش قابلیت‌های هیأت نظارت است.

فیس بوک سال گذشته هیأت بازبینی را ایجاد کرد تا به عنوان مرجع نهایی درباره ماندن یا حذف شدن محتوا در پلتفرم هایش تصمیم گیری کند.

از زمان آغاز به فعالیت این هیأت حدود ۳۰۰ هزار درخواست به آن ارجاع شده‌اند. البته این بدنه بررسی درخواست‌ها را اولویت بندی می‌کند زیرا احتمالاً روی کاربران سراسر جهان تأثیر گذار است.

این هیأت به کاربران اجازه می‌دهد برای حذف محتوا از طرف سوم درخواست ثبت کنند و در این میان از حریم شخصی کاربران نیز حفاظت می‌کند.


کلیه مطالب این وب وب سایت از سراسر سایت های مجاز اینترنتی از نظر قوانین کشور جمهوری اسلامی ایران تهیه شده است. در صورت مشاهده مطالب خلاف قوانین لطفا به مدیریت اطلاع دهید تا حذف گردد.

Related Posts

لزوم تسریع تحولات دیجیتالی در زمانهای چالش برانگیز
دانش‌بنیان‌ها سامانه‌ای برای مدیریت محتوای سایت طراحی کردند
هزینه پیامک بانک‌های دولتی امسال ۱۵ هزار تومان است
گوگل احراز هویت دوعاملی را فعال می کند