واکنش مرکز ملی فضای مجازی به شبهات پیام رسان های داخلی


مرکز تخصصی آموزش تبلیغات کشور

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز ملی فضای مجازی، روابط عمومی مرکز ملی فضای مجازی کشور درخصوص شبهات امنیتی و حفاظتی برخی از پیام رسان های داخلی در کشور در روزهای اخیر اعلام کرد که باگ‌های برخی اپلیکیشن‌های مشابه خارجی که در روزهای اخیر به آنها اشاره شده، احتمال لو رفتن اطلاعات شخصی کاربران در این اپ‌ها و ایرادهایی که درباره‌پیام‌رسان‌های بومی در روزهای اخیر مطرح شده، به دلیل ویژگی و پیچیدگی این گونه نرم‌افزارها، وجود این اشکال‌ها در ابتدای کار طبیعی است و انعکاس غیرمغرضانه‌ آن توسط متخصصان و کاربران، کاری شایسته و موجب بهبود پیام‌رسان‌های بومی خواهد شد.

مرکز ملی فضای مجازی از طریق تشکیل یک کارگروه کارشناسی از دستگاه‌های ذیربط و پیام‌رسان‌های بومی، در صدد رفع این اشکال‌هاست و به مردم اطمینان می‌دهد که نهایت تلاش خود را در حفاظت از حریم خصوصی ملت ایران در فضای مجازی به عمل خواهد آورد.


کلیه مطالب این وب وب سایت از سراسر سایت های مجاز اینترنتی از نظر قوانین کشور جمهوری اسلامی ایران تهیه شده است. در صورت مشاهده مطالب خلاف قوانین لطفا به مدیریت اطلاع دهید تا حذف گردد.

Related Posts

هکرهای کلاه سفید ۳مدل گوشی را هک کردند/آسیب پذیری آیفونX
فراخوان نخستین جشنواره «تارنماهای ایرانشناسی» اعلام شد
دولت الکترونیک هنوز محقق نشده است/تدوین نقشه راه اقتصاد هوشمند
شنیدن موسیقی و کنترل آب و هوا مهم ترین کاربرد بلندگوهای هوشمند