وقتی آمریکا در سال ۲۰۱۴ نگار خانه شد… / تصاویرش را ببنید


مرکز تخصصی آموزش تبلیغات کشور

رسانه تبلیغات - مجری تبلیغات۰


بدون دیدگاه

وقتی آمریکا در سال ۲۰۱۴ نگار خانه شد… / تصاویرش را ببنید

دنیای تبلیغات- ثریا نوروزی-  سال ۲۰۱۴ در آمریکا طرحی اجرا شد که در آن بیش از ۵۰۰۰۰ اثر هنری، در ۱۷۰ شهر در آمریکا در بیلبوردهای ثابت و دینامیک، وسایل حمل و نقل و فضاهای تبلیغاتی اکران شد که به گفته دست اندرکاران، این طرح یک کپی از طرحی مشابه بوده که سال قبلش در انگلستان توسط چند موزه معتبر اجرا شده است. این طرح در آمریکا با نظر سنجی های تحقیقاتی همراه شد که حدود ۱۷۰۰۰۰ رای برای سنجش اثرات این طرح، طرح هایی که بیشتر مورد علاقه مردم  است و… صورت گرفت.

برخی تصاویر این پروژه را ببنید:

Image result

Image result

 

Image result

Image result

Image result

Image result

Image result

Image result

Image result

Image result

Image result

Image result

Image result

Image result

Image result for Art Takes Over 50,000 Outdoor Ad Spaces in the U.S.

Image result

Image result for Art Takes Over 50,000 Outdoor Ad Spaces in the U.S.

Image result

Image result

 

 

نویسنده : ثریا نوروزی

دبیر سرویس بین الملل دنیای تبلیغات
کارشناسی ارشد مدیریت راهبردی کسب و کار با گرایش بازاریابی ,کارشناسی ارشد آموزش زبان انگلیسی و کارشناسی زبان فرانسه ,مسئول خریدهای خارجی شرکت مارگارین


Print Friendly and PDF

برای دریافت آخرین مطالب، اخبار و تحلیل های دنیای تبلیغات پست الکترونیک خود را در کادر روبرو وارد نمایید و ایمیل ارسالی را تائید نمایید تا هیچ مطلبی را از دست ندهید!



کلیه مطالب این وب وب سایت از سراسر سایت های مجاز اینترنتی از نظر قوانین کشور جمهوری اسلامی ایران تهیه شده است. در صورت مشاهده مطالب خلاف قوانین لطفا به مدیریت اطلاع دهید تا حذف گردد.

پاسخ دهید