وقتی همه چیز عالیست…/ برند جهانی، هویت سازمانی، کمپین، CPM، نیو مدیا، خلق اثر هنری، سفیر برند و… و همه کلمات جذابی که با اجرای ظاهری می تواند شرکت ها را بیچاره کند…


مرکز تخصصی آموزش تبلیغات کشور

رسانه تبلیغات - مجری تبلیغات۰


بدون دیدگاه

وقتی همه چیز عالیست…/ برند جهانی، هویت سازمانی، کمپین، CPM، نیو مدیا، خلق اثر هنری، سفیر برند و… و همه کلمات جذابی که با اجرای ظاهری می تواند شرکت ها را بیچاره کند…

دنیای تبلیغات- امیرحسین نوریان- این روزها غیر از خروجی کارهای تبلیغاتی، چه خوب و چه بعد، داستان سرایی ها و پز دادن های با مزه اش بخش خیلی جذاب تر تبلیغات شده است. مثلا فلان پروژه ری برندینگ یا لانچ محصول انجام میشود که غالبا با کیفیت های معمولی انجام می شود. بعد گزارشات و دفاعیات آژانس ها یا خود شرکت ها از زحمات بی دریغشان و گزارشات پر زرق و برق و پر از اصطلاحاتی که اتفاقا در غالب موارد، شیفتگی به این پز دادن ها و کلمات بلای جانشان می شود قسمت خیلی جذاب این روزهاست. که برای صاحب کالا هم غالبا این پز دادن جذاب است و به آن تن در می دهند…

برند جهانی، هویت سازمانی، کمپین، CPM، نیو مدیا، خلق اثر هنری، سفیر برند و… و همه آنچه که با اجرای ظاهری، می تواند شرکت ها را بیچاره کند. که البته اگر هم درست و دقیق انجام شود، حتما کار می کند.

آسیب می تواند از جایی شروع شود که شیفته این لغات و حس خوب بیانشان شوی تا شیفته کارکرد و اثر بخشیی شان. اینکه یک فرایند را چنان پر طمطراق تعریف کنی و آنقدر شیفته ظاهرش شوی که اصل کار را فراموش کنی.  اما قصه خیلی ساده است. تنها میزان سنجش خوبی یا بدی این همه قصه های روشنفکر نمایانه با ظاهرحرفه ای، صرفا  “اقبال مردم” است. اگر جواب داد قطعا کار خوبی بوده است.

این ویدیوی جذاب را ببینید. این همان خطری است که از آن گفتم و امیدوارم خروزجی خوبی داشته باشد و این برند در برنامه هایش موفق شود. مدتی بعد مردم با رفتارشان خواهند گفت این همه چیزهای جذاب، جواب داده یا نه.

 

[دانلود]

نویسنده :

موسس و سردبیر دنیای تبلیغات
کارشناس ارشد MBA با گرایش مارکتینگ/
مشاور مارکتینگ، تبلیغات و برندینگ


Print Friendly and PDF

برای دریافت آخرین مطالب، اخبار و تحلیل های دنیای تبلیغات پست الکترونیک خود را در کادر روبرو وارد نمایید و ایمیل ارسالی را تائید نمایید تا هیچ مطلبی را از دست ندهید!




لینک منبع

دیدگاهتان را بنویسید