پاسخگویی سامانه ارتباط مردمی ۲۰۲۱ مخابرات تهران در ایام‌ تعطیل


مرکز تخصصی آموزش تبلیغات کشور

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه تهران، قربانعلی قمی با بیان این مطلب افزود: در راستای بهبود و ارتقای ارایه خدمات به مشتریان و رسیدگی و پیگیری بهتر به درخواست های شهروندان، واحد ارتباط مردمی ۲۰۲۱ در ایام تعطیل در دو نوبت کاری صبح و عصر، پاسخگوی تماس های مشتریان مخابرات تهران می باشد.

قمی افزود: پاسخگویان واحد ارتباط مردمی ۲۰۲۱ اداره کل روابط عمومی مخابرات منطقه تهران، با توجه به تعطیلی شش روزه استان تهران از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا، در تمام روزهای تعطیل نیز همه روزه در دو نوبت کاری و تا ساعت ۲۲ آماده پاسخگویی به مردم شریف تهران بزرگ و شهرستان های استان تهران می باشند.

مدیرکل روابط عمومی مخابرات منطقه تهران در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: در راستای ایجاد ارتباطی فراگیر و پایدار برای مشتریان، تصمیم گرفته شد کارشناسان واحد ارتباط مردمی ۲۰۲۱ با حضور مستمر در محل کار خود حتی در تعطیلات رسمی و عمومی، آماده پاسخگویی به پرسش ها و ثبت درخواست ها، شکایات، انتقادات و پیشنهادات شهروندان باشند.

قمی افزود: مشترکین مخابرات استان تهران می توانند همه روزه از ساعت ۸ الی ۲۲ از طریق تماس با شماره تلفن ۲۰۲۱ داخلی ۸، سوالات و مشکلات خود در زمینه خدمات مخابرات منطقه تهران به استثنای امور مربوط به تلفن همراه را با کارشناسان پاسخگوی این واحد مطرح کنند.


کلیه مطالب این وب وب سایت از سراسر سایت های مجاز اینترنتی از نظر قوانین کشور جمهوری اسلامی ایران تهیه شده است. در صورت مشاهده مطالب خلاف قوانین لطفا به مدیریت اطلاع دهید تا حذف گردد.

Related Posts

نام ۱۰ دانشگاه برتر در هوش مصنوعی/ کشورهای پیش‌رو در AI کدامند
رگولاتور چین درباره توزیع کنندگان تراشه خودرو تحقیق می کند
توئیتر حساب جعلی نویسنده مشهور را تایید و بعد رد کرد
محصولات آینده نوکیا فاش شد