پلتفرم های فروش آنلاین چین زیر ذره بین قانونگذاران


مرکز تخصصی آموزش تبلیغات کشور

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، سازمان قانونگذاری بازارهای چین و دیگر بخش های دولتی این کشور تحقیقی درباره تجارت آنلاین آغاز کرده اند.

هدف آنان ردیابی و تشدید سخت گیری ها درباره مواردی مانند رقابت ناسالم و تجارت غیر قانونی کالاهای جعبی یا حیات وحش است.

به نوشته خبرگزاری شینهوا این تحقیقات تا ماه دسامبر ادامه می یابد و حوزه هایی مانند پخش آنلاین محتوا را نیز دربر می گیرد. طی دو سال گذشته این حوزه به یکی از کانال های محبوب فروش کالا و خدمات در چین تبدیل شده است. 

هدف این اقدام تضمین آن است که پلتفرم های تجارت آنلاین مسئولیت های خود را برای حفظ حقوق مصرف کننده و اپراتورها انجام می دهند و شرایط عادلانه و منظم در بازار فراهم کنند.


کلیه مطالب این وب وب سایت از سراسر سایت های مجاز اینترنتی از نظر قوانین کشور جمهوری اسلامی ایران تهیه شده است. در صورت مشاهده مطالب خلاف قوانین لطفا به مدیریت اطلاع دهید تا حذف گردد.

Related Posts

موبایل های پرچمدار بدون فناوری دوربین زیر نمایشگر عرضه می شوند
ششمین دوره مسابقات چالش‌های فناوری اطلاعات برگزار می شود
تبریک دبیر شورای عالی فضای مجازی به رئیس جمهور منتخب
حمایت از حضور مستقل شرکت‌های دانش بنیان در نمایشگاه الکامپ