چطور در ۱۴ قدم یک کسب‌وکار آنلاین راه‌اندازی کنیم؟ – بخش دوم


مرکز تخصصی آموزش تبلیغات کشور

اگر پیش‌تر به فکر راه‌اندازی یک کسب‌وکار آنلاین افتاده باشید، ممکن است درباره برخی سختی‌ها و چالش‌های آن‌ تحقیقاتی کرده و اطلاعاتی به دست آورده باشید که در مطلب قبلی نیز به برخی از آن‌ها اشاره کردم. در آن مطلب همچنین اشاره‌یی به مراحل راه‌اندازی کسب‌وکار آنلاین هم داشتم که امروز در بخش دوم و پایانی به ادامه آن می پردازم:

مرحله هشتم: وب‌سایتی تهیه کنید که میزبان محتوا باشد

حالا شما در این مرحله برای راه‌اندازی نمای بیرونی کسب‌وکار خود آماده‌اید.

به عبارتی باید وب‌سایت خود را به‌گونه‌ای تهیه کنید که تبدیل به یک ماشین تولید محتوا شود. اگر در پی کارآفرینی درزمینهٔ انتظار اطلاعات هستید، پس مطمئناً درزمینهٔ تولید محتوا و رسانه هم فعالیت می‌کنید. بنابراین یک وبلاگ خیلی شیک و زیبا با تمام ویژگی‌ها و ابزار موردنیاز برای میزبانی حجم زیادی از محتوای تولیدی برای خودتان تهیه و راه‌اندازی کنید.

 

مرحله نهم: حجم بسیار بالایی از محتوا را برای وب‌سایت خود تهیه کنید

نباید حجم محتوای ما کم و ناچیز باشد. انتشار محتوا برای یک‌بار در هفته و البته به‌طور منظم مناسب و مطلوب است . . . اما سعی کنید این کار را برای چند بار در هفته در برنامه کاری خود قرار دهید. مثلاً ما در همین سایت آی بازاریابی برای هرروز هفته یعنی حداقل ۷ بار در طی هفته مطلبی را در وب‌سایت خودمان منتشر می‌کنیم. برای این کار یا باید تیمی در اختیار داشته باشید که هرروز مطلبی را آماده کرده و برای شما در وب‌سایت منتشر کند یا اینکه از قبل و برای چند هفته جلوتر مطالبی را تدارک دیده و آماده انتشار در وب‌سایت شما بکند، به معنای اینکه همیشه در حال نگارش مطلب باشید!

البته همان‌طور که اطلاع دارید، محتوا و تولید محتوا تنها محدود به محتوای کتبی نیست، می‌توانید محتوایی را به‌صورت ویدئو یا پادکست و اینفوگرافیک هم تهیه کنید.

به‌طورکلی باید سعی بر این داشته باشید که همواره در حال تولید محتوا باشید، محتوای خوب و باکیفیت، و این شعار و سرلوحه تمام فعالیت‌های شما باشد.

 

کسب‌وکار آنلاین

 

مرحله دهم: به ترفیع و ترویج محتوای خود بپردازید

مرحله یازدهم: در فضای آنلاین شبکه‌سازی کنید . . . انگار شغل شماست

مرحله دوازدهم: به‌منظور بالا بردن ارزش کمپین‌های بازاریابی ایمیلی راه‌اندازی کنید

مرحله سیزدهم: هرروز بهتر و بیشتر بر بازاریابی خودتان تمرکز کنید

مرحله چهاردهم: با اضافه کردن یک محصول جدید از مرحله پنج آغاز کنید و کار را ادامه دهید


کلیه مطالب این وب وب سایت از سراسر سایت های مجاز اینترنتی از نظر قوانین کشور جمهوری اسلامی ایران تهیه شده است. در صورت مشاهده مطالب خلاف قوانین لطفا به مدیریت اطلاع دهید تا حذف گردد.

دیدگاهتان را بنویسید