چین مایکروسافت را موظف به حذف قابلیت پیشنهاد خودکار بینگ کرد


مرکز تخصصی آموزش تبلیغات کشور

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، این دومین بار از دسامبر گذشته تاکنون است که بینگ مجبور به تعلیق یکی از قابلیت‌های خود بر اساس درخواست دولت چین می‌شود.

مقامات پکن برای وادار کردن شرکت‌های فناوری آمریکایی به تبعیت از قوانین داخلی این کشور و جلوگیری از انتقال اطلاعات خصوصی کاربران چینی به خارج از این کشور رویه سختگیرانه ای را در پیش گرفته‌اند.

بینگ تبعیت از این دستور را آغاز کرده و از روز گذشته برخی کاربران چینی از فعال شدن آن خبر داده‌اند. بینگ در سایت چینی خود اعلام کرد: “بینگ یک پلتفرم جستجوی جهانی است و به احترام به قانون و حق دسترسی کاربران به اطلاعات متعهد است.”

بینگ دلیلی برای تعلیق مذکور اعلام نکرد. مایکروسافت هم به درخواست برای اظهار نظر پاسخ نداده است.

شرکت‌های اینترنتی آمریکایی در چین در یک سال گذشته با محدودیت‌های جدیدی در حوزه‌هایی از محتوا گرفته تا حریم خصوصی مشتریان مواجه بوده‌اند.


کلیه مطالب این وب وب سایت از سراسر سایت های مجاز اینترنتی از نظر قوانین کشور جمهوری اسلامی ایران تهیه شده است. در صورت مشاهده مطالب خلاف قوانین لطفا به مدیریت اطلاع دهید تا حذف گردد.

Related Posts

بکارگیری تجربیات ارتش در بومی‌سازی تجهیزات نرم‌افزاری وسخت‌افزاری
تعلیق فروش کارخانه تولید تراشه انگلیس به چین
دومین تحقیقات انگلیس از تبلیغات گوگل آغاز شد
ارتقای زیست‌بوم هوش مصنوعی برای بهبود سیاستگذاری و توسعه کسب‌وکار