کاهش ۹ میلیون نفری تعداد کاربران توئیتر


مرکز تخصصی آموزش تبلیغات کشور

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تلگراف، توئیتر اعلام کرد تعداد کابران ماهانه این شرکت ۹ میلیون نفر کاهش یافته است.تعداد کاربران ماهانه این شبکه اجتماعی از ۳۳۵ میلیون نفر در سه ماهه سوم ۲۰۱۸ به ۳۲۶ میلیون نفر در حال حاضر رسیده است.

این در حالی است که تعداد کاربران فعال روزانه این شبکه اجتماعی در مقایسه با سال قبل ۹ درصد رشد کرده است. اما تعداد کاربران ماهانه آن به دلیل قانون کلی حفاظت از اطلاعات شخصی افراد، کاهش یافته است.

اجرای قانون GDPR در اتحادیه اروپا  سبب شد بسیاری از حساب های کاربری رباتیک حذف شوند. به همین دلیل تعداد کاربران توئیتر کاهش یافته است.

توئیتر اعلام کرده بود اقدامات  برای تضمین سلامت این پلتفرم اجتماعی به کاهش تعداد کابران آن منجر شده است. اما طبق آخرین آمار مالی، درآمد توئیتر در سه ماهه سوم ۲۰۱۸ به ۷۵۸ میلیون دلار رسید که نسبت به بازه زمانی مشابه در سال گذشته ۲۹ درصد کاهش یافته است.


کلیه مطالب این وب وب سایت از سراسر سایت های مجاز اینترنتی از نظر قوانین کشور جمهوری اسلامی ایران تهیه شده است. در صورت مشاهده مطالب خلاف قوانین لطفا به مدیریت اطلاع دهید تا حذف گردد.

Related Posts

هواوی تا سال ۲۰۲۰ برترین سازنده گوشی هوشمند جهان می شود
ارزش افزوده فناوری اطلاعات و ارتباطات ۲۱۲ هزار میلیارد اعلام شد
۴۰ هزار سیم‌کارت ارسال کننده پیامک تبلیغاتی قطع شد
شبکه اینترنت «۵جی» عامل احتمالی مرگ پرندگان در هلند