کوچ نوجوانان آمریکایی از فیس بوک


مرکز تخصصی آموزش تبلیغات کشور

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از گیزمودو، این آمار نشان می دهد تنها ۵۱ درصد از آمریکایی های ۱۳ تا ۱۷ ساله از فیس بوک استفاده می کنند و این رقم در مقایسه با رقم ۷۱ درصد سال ۲۰۱۵ کاهش زیادی یافته است.

هم اکنون ۷۲ درصد نوجوانان امریکایی از اینستاگرام و ۶۹ درصد از اسنپ چت استفاده می کنند. ۴۵ درصد از آمریکایی های ۱۳ تا ۱۷ ساله هم گفته اند به طور دائمی و بی وقفه آنلاین هستند. این رقم در سال ۲۰۱۵ تنها ۲۴ درصد بوده است.

نکته جالب اینکه بر اساس آمار پیو در سه سال قبل، ۵۲ درصد از نوجوانان آمریکایی کاربر اینستاگرام بوده اند و این رقم در مورد اسنپ چت ۴۱ درصد بوده است. در حال حاضر تنها ۳۲ درصد از نوجوانان آمریکایی دارای حساب کاربری توئیتر هستند.

در میان پلاتفورم های مختلف یوتیوب بیشترین محبوبیت را در میان نوجوانان آمریکایی دارد و ۸۵ درصد از آمریکایی های ۱۳ تا ۱۷ ساله می گویند از آن استفاده می کنند.

وقتی از نوجوانان آمریکایی در مورد شبکه اجتماعی که بیش از همه مورد و به طور مداوم مورد استفاده قرار می دهند پرسش شده، باز هم فیس بوک شرایط مناسبی نداشته است.

در میان شبکه های اجتماعی مختلف اینستاگرام با ۳۳ درصد در رتبه اول بوده، رتبه دوم با ۳۲ درصد به یوتیوب رسیده و فیس بوک با ۱۰ درصد رتبه پایانی را از آن خود کرده است.


کلیه مطالب این وب وب سایت از سراسر سایت های مجاز اینترنتی از نظر قوانین کشور جمهوری اسلامی ایران تهیه شده است. در صورت مشاهده مطالب خلاف قوانین لطفا به مدیریت اطلاع دهید تا حذف گردد.

Related Posts

کشف آسیب پذیری جدید در فلش پلیر/ لزوم به روزرسانی نرم افزار
ثبت اطلاعات گوشی‌های مسافری در سامانه همتا متوقف شد
آیین نامه اجرایی استانداردسازی نظام تبادل اطلاعات کشور تصویب شد
هفتاد و چهارمین دوره اصول مذاکره در باغ کتاب تهران