کپی رایتری که موفق به دریافت جایزه اش نشد/حادثه پاریس


مرکز تخصصی آموزش تبلیغات کشور

رسانه تبلیغات - مجری تبلیغات۰


بدون دیدگاه

کپی رایتری که موفق به دریافت جایزه اش نشد/حادثه پاریس

دنیای تبلیغات-ثریا نوروزی-چندی پیش یکی از  تبلیغات کمپانی رنو برای اتوموبیل رنو توینگو در جشنواره Epica Awards از سوی هیئت داوران به عنوان تبلیغ برتر انتخاب و موفق به دریافت جایزه طلا شد.

renault 4 کپی رایتری که موفق به دریافت جایزه اش نشد/حادثه پاریس

renault 2 300x164 کپی رایتری که موفق به دریافت جایزه اش نشد/حادثه پاریس

renault 1 کپی رایتری که موفق به دریافت جایزه اش نشد/حادثه پاریس

renault 5 کپی رایتری که موفق به دریافت جایزه اش نشد/حادثه پاریس

renault3 کپی رایتری که موفق به دریافت جایزه اش نشد/حادثه پاریس

بعد از این انتخاب هیئت داوران مطلع شدند که کپی رایتر این تبلیغ یکی از قربانیان حادثه پاریس بوده و جان خود را در این فاجعه تروریستی از دست داده است. این کپی رایتر، Fabrice Dubois, تنها یکی از قربانیان صنعت تبلیغات در این فاجعه تروریستی بوده است. با هم این تبلیغ را ببینیم.

 

 

[دانلود]

نویسنده :

دبیر سرویس بین الملل دنیای تبلیغات
کارشناسی ارشد مدیریت راهبردی کسب و کار با گرایش بازاریابی ,کارشناسی ارشد آموزش زبان انگلیسی و کارشناسی زبان فرانسه ,مسئول خریدهای خارجی شرکت مارگارین


Print Friendly and PDF

برای دریافت آخرین مطالب، اخبار و تحلیل های دنیای تبلیغات پست الکترونیک خود را در کادر روبرو وارد نمایید و ایمیل ارسالی را تائید نمایید تا هیچ مطلبی را از دست ندهید!




لینک منبع

دیدگاهتان را بنویسید