گزارش بازاریابی در شبکه های سال ۲۰۱۷


مرکز تخصصی آموزش تبلیغات کشور

این مطالعه، بیش از ۵۷۰۰ متخصص بازاریابی را با هدف درک نحوه استفاده آن ها از شبکه‌های اجتماعی برای کسب و کار خود، مورد بررسی قرار داده است.

از میان این ۵۷۰۰ نفر، ۱۶% در کسب و کارهایی که کارکنان آن بیش از ۱۰۰ نفر هستند، مشغول به کارند. ۶۷% پاسخ دهندگان به صورت جدی بر روی جذب مصرف کننده (B2C​) ​متمرکز بوده و ۳۳% هدف خود را سایر کسب و کار ها (B2B) قرار داده اند.

از میان صنایع، ۶% مربوط به صنعت تولید کالاهای مصرفی می باشد.

دانلود فایل گزارش بازاریابی سال ۲۰۱۷

ترجمه : نیلوفر توکلی

./پایان
دنیای تبلیغات، رسانه تخصصی تبلیغات و برند در تلگرام را دنبال کنید


کلیه مطالب این وب وب سایت از سراسر سایت های مجاز اینترنتی از نظر قوانین کشور جمهوری اسلامی ایران تهیه شده است. در صورت مشاهده مطالب خلاف قوانین لطفا به مدیریت اطلاع دهید تا حذف گردد.

Related Posts

هوش مصنوعی دستکاری عکس با فوتوشاپ را فاش می کند
دسترسی غیرمجاز به پیامکهای فعالسازی موبایل ممکن نیست
همکاری سازمان فضایی در برنامه بورسیه دانشگاههای آسیا اقیانوسیه
حساب کاربری توئیتر و فیس بوک حزب الله لبنان مسدود شد