گوگل تبلیغات سیاسی را در روز بعد از انتخابات آمریکا ممنوع می‌کند


مرکز تخصصی آموزش تبلیغات کشور

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از انگجت، گوگل اعلام کرده بعد از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در تاریخ سوم نوامبر هیچ تبلیغات سیاسی را در این ارتباط منتشر نمی‌کند.

گوگل با ارسال ایمیل‌هایی برای شرکت‌ها و مؤسسات ناشر تبلیغات دیجیتال که با آن همکاری دارند، اعلام کرده در روز بعد از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا هیچ تبلیغاتی را که در آن به کاندیداها، خود انتخابات یا نتایج آن اشاره شده باشد، منتشر نمی‌کند.

به نظر می‌رسد علت این مساله نگرانی از وقوع آشوب‌های خیابانی بعد از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ باشد. رفتارهای خارج از عرف ترامپ که معتقد است وی به طور قطع پیروز انتخابات مذکور خواهد بود، به نگرانی‌ها در این زمینه دامن زده است.

حساسیت گوگل تا بدان جا افزایش یافته که در این ایمیل تصریح کرده هر آگهی که در آن اصطلاحات مرتبط با انتخابات به کار رفته باشد را در روز بعد از برگزاری انتخابات منتشر نمی‌کند. این محدودیت همه پلتفرم‌های وابسته به گوگل و از جمله یوتیوب را در بر می‌گیرد.


کلیه مطالب این وب وب سایت از سراسر سایت های مجاز اینترنتی از نظر قوانین کشور جمهوری اسلامی ایران تهیه شده است. در صورت مشاهده مطالب خلاف قوانین لطفا به مدیریت اطلاع دهید تا حذف گردد.

Related Posts

۴ نسخه آیفون ۱۲ با فناوری G۵ رونمایی شد
نوکیا اینترنت را به ماه می‌برد
هواوی قطعات خودرو می سازد
فاکسکان برای خودروهای برقی باتری می سازد