یک ریسک حیرت انگیز / وقتی نایکی حمایتش از یک ورزشکار با رسوایی جنسی را با یک هوشمندی و سوال درباره درس عبرتش ادامه می دهد


مرکز تخصصی آموزش تبلیغات کشور

رسانه تبلیغات - مجری تبلیغات۰


بدون دیدگاه

یک ریسک حیرت انگیز / وقتی نایکی حمایتش از یک ورزشکار با رسوایی جنسی را با یک هوشمندی و سوال درباره درس عبرتش ادامه می دهد

دنیای تبلیغات- امیرحسین نوریان- این ویدیو راشرکت Nike درست کرده،  بعد از جریان رسوای جنسی”تایگر وودز” که بهترین گلف باز تاریخ شناخته شده است. رسوایی که معلوم شد تایگر با وجود همسر و دو فرزند، با حداقل ٩ دختر رابطه جنسی داشته. Nike تنها شرکت اسپانسر تایگر بود که قراردادش را لغو نکرد که این تصمیم خودش یک ریسک بزرگ برای برندش محسوب میشد.

پدر تایگر که راهنما و پشتیبان اصلی او بود، قبل از این رسوایی فوت کرد. پس از فوتش یک پیام صوتی از پدرش پیدا می شود که نایکی همان را برای استفاده از این ویدیو استفاده می کند.

به سادگی ویدیو، که همه حواس را معطوف به صدای پدر می کند و نگاه خیره تایگر و فضای سیاه و سفید و عدم استفاده از موسیقی در بکر اند دقت کنید. یک ویدیوی هوشمندانه و تاثیر گذار. که تهش پدر، که حالا نیست، کنجکاو است بداند درس عبرتی در کار بوده. نکته ای که نایکی برای خودش خرجش می کند تا سابقه حمایتش هوشمندانه آسیب کمتری بخورد.

پیام پدر این است:

تایگر، من خیلی نجکاوم، تا درباره چیزهای بیشتری بحث بشه. من می‌خوام بفهمم چی تو فکرت بوده. می‌خوام بفهمم چه احساسی داری. و این‌که هیچی یاد گرفتی؟

./پایان
دنیای تبلیغات، رسانه تخصصی تبلیغات و برند در تلگرام را دنبال کنید


Print Friendly and PDF

برای دریافت آخرین مطالب، اخبار و تحلیل های دنیای تبلیغات پست الکترونیک خود را در کادر روبرو وارد نمایید و ایمیل ارسالی را تائید نمایید تا هیچ مطلبی را از دست ندهید!



کلیه مطالب این وب وب سایت از سراسر سایت های مجاز اینترنتی از نظر قوانین کشور جمهوری اسلامی ایران تهیه شده است. در صورت مشاهده مطالب خلاف قوانین لطفا به مدیریت اطلاع دهید تا حذف گردد.

Related Posts

معرفی بهترین کشورها در دورکاری ایام کرونا
احتمال تأیید خرید ۲.۱ میلیارد دلاری فیت بیت توسط گوگل
اختلال گسترده ۸ ساعته اینترنت رایتل، ایرانسل وADSL در جنوب تهران
ایجاد پارک اقتصاد دیجیتال در استان سمنان بررسی شد